Robotas BlueBird FM 23-53 hibridinė radijo bangomis valdoma vejapjovė
Robotas BlueBird FM 23-53 hibridinė radijo bangomis valdoma vejapjovė
Šis naujas gaminys aprūpintas hibridine sistema. Robotas BlueBird FM 23-53 hibridinė radijo bangomis valdoma vejapjovė
GamintojasBlueBirdPrekės ženklasBlueBird-
„Loncin 224 cc“ 7,5 AG varikliu, užtikrinančiu maksimalia galia pjovimo metu, ir 28 V akumuliatoriniu varikliu, kurio galia yra 600 W, kad mašina dirbtų efektyviai. Praktiškai jis turi 2 variklius – benzininis judina tik 2 ašmenis, o akumuliatorius – vikšrus.
Mulčiavimas arba galinis išmetimas. Elektrinis ir rankinis starteris. 3 greičiai į priekį ir atgal.
Paprastą naudojimą suteikia nuotolinio valdymo pultas, kuris naudojamas mašinos funkcijoms valdyti ir kuris leidžia valdyti gaminį iki 200 m atstumu. FM 23-53 pasižymi vikšrais, galinčiais susidoroti su bet kokio tipo reljefu, su galimybe lipti ir atlikti svarbias pjovimo operacijas, pašalinti aukštą žolę ir valyti net stačiuose šlaituose. Pjovimui naudojamas 21 colio (53 cm) diskas su 2 plaukiojančiais peiliais, o geresniam matomumui užtikrinti jame yra LED žibintai.
Su "vairasvirte" galite padaryti: - Vidaus degimo variklio uždegimas. - Variklio sūkių skaičiaus reguliavimas. - Pirmyn, atgal ir posūkis. - Šviesų įjungimas. - Pjovimo aukščio reguliavimas. - Greičio reguliavimas.Praktiškai galite ramiai sėdėti ir iš ten valdyti mašiną.
Vikšrai yra puikios kokybės, todėl galima važiuoti ant bet kokio tipo reljefo pjovimui net ir stačiuose šlaituose. Vikšrai yra 11 cm pločio ir 3 cm storio.
Pjovimo sistema yra ypatinga, praktiškai ją sudaro 21 colio diskas su pritvirtintais 2 plūduriuojančiais ašmenimis, visa tai padeda apsaugoti alkūninį veleną, smūgis būtų sugeriamas.
Benzininis variklis: Loncin 224cc. Akumuliatoriaus variklis: 600W . Ašmenų tipas: Plūduriuojantis su dvigubu galandimu . Pjūvio dydis: 53cm. Greitis: 47m / min . Nuotolinio valdymo atstumas: 200m . Svoris: 126kg. Mašinos matmenys: Plotis 830mm x Ilgis 900mm x Aukštis 550mm Nuotolinio valdymo pultas gali veikti tiesiogine pavara (tiesiai į kalną), kuris padeda valdyti 30% nuolydį, po kurio mašiną perima saugos blokas, kuris neleidžia jai lipti, tačiau ji gali judėti tik į kairę ir į dešinę.
Jei nuolydis imamas įstrižai, mašina gali valdyti daug statesnius šlaitus (atkreipkite dėmesį į darbinę pusę variklio alyvos lygiui).
Tik hibridinio judėjimo metu mašina lipa praktiškai visur (visada atkreipkite dėmesį į nuolydį, kad apvirstumėte).